side-area-logo
crm

H Allcom μπορεί να εγκαταστήσει τον απαραίτητο εξοπλισμό για να υποστηρίζει CRM.


Τι είναι το crm;

Το CRM είναι σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που καλύπτει όλες τις ενέργειες των τμημάτων Πωλήσεων, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών και Service. λειτουργεί συνδυαστικά πλήρως με το ERP, δημιουργώντας ένα ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης και λειτουργίας και προσφέρει τη συνολική εικόνα της επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο.

 


ΕΦΑΡΜΟΓΗ CRM

Το CRM συγκεντρώνει σε μία εφαρμογή όλα όσα χρειάζεται μια επιχείρηση για να εφαρμόσει αποδοτικές στρατηγικές marketing και να αυξήσει τις πωλήσεις και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της. Ένα σύγχρονο σύστημα CRM ενοποιεί -κάτω από μια πλατφόρμα- όλα τα κανάλια μέσα από τα οποία η επιχείρηση έρχεται σε επαφή με τους πελάτες της. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα παραδοσιακά όπως το τηλέφωνο, η ηλεκτρονική αλληλογραφία, οι φόρμες επικοινωνίας (έντυπες και ηλεκτρονικές), αλλά και τα πιο σύγχρονα όπως τα κοινωνικά δίκτυα κλπ. Επιπροσθέτως, προσφέρει διάφορους αυτοματισμούς όπως ειδοποιήσεις για καμπάνιες, ευκαιρίες πώλησης, επικοινωνία με πελάτες κλπ. Παράλληλα, καταγράφει κάθε πληροφορία για την επικοινωνία της επιχείρησης με τους πελάτες, δίνοντας στα στελέχη τη δυνατότητα παρακολούθησης της απόδοσης και της παραγωγικότητας.


ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ CRM

Το CRM πρέπει να είναι συμβατό με τα λογισμικά και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν ήδη σε μια επιχείρηση.Επειδή το CRM περιλαμβάνει πολλά modules, βάσεις δεδομένων κλπ, εξαιρετικά σημαντικό είναι και το ζήτημα της υποστήριξης του συστήματος.  Εάν για παράδειγμα, η εταιρεία χρησιμοποιεί Excel, Outlook, email και social media  για την επικοινωνία με τους πελάτες της, και τα δεδομένα των πελατών βρίσκονται σε αυτές τις πλατφόρμες, το CRM θα πρέπει να μπορεί να διασυνδεθεί με αυτές και μάλιστα με ευκολία.


Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
Share
Tagged in