side-area-logo
MAIL

EMAIL HOSTING


Τι είναι ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail);

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), είναι μια Υπηρεσία του Διαδικτύου, η οποία επιτρέπει τη συγγραφή, αποστολή, λήψη και αποθήκευση μηνυμάτων με χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων τηλεπικοινωνιών. Γενικά ο όρος «ηλεκτρονικό ταχυδρομείο» αναφέρεται στο σύστημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Διαδικτύου που χρησιμοποιεί το Simple Mail Transfer Protocol (SMTP) πρωτόκολλο, σε δικτυακά συστήματα που βασίζονται σε άλλα πρωτόκολλα μεταφοράς μηνυμάτων, αλλά και σε διάφορα συστήματα μηνυμάτων σε μικρά δίκτυα, υπερυπολογιστές, κλπ που επιτρέπουν στους χρήστες τους να στέλνουν μηνύματα μεταξύ τους για την υποστήριξη ομαδικής συνεργασίας.

Τα συστήματα σε τοπικά δίκτυα ή σε δίκτυα intranet είναι πιθανόν να βασίζονται σε ιδιωτικά πρωτόκολλα, που υποστηρίζονται από το συγκεκριμένο σύστημα, ή να είναι τα ίδια πρωτόκολλα που χρησιμοποιούνται στα δημόσια δίκτυα. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο χρησιμοποιείται συχνά για τη μεταφορά ανεπιθύμητων μηνυμάτων σε μεγάλο όγκο spam, αλλά υπάρχουν προγράμματα που μπορούν να «φιλτράρουν» και να σταματήσουν ή να σβήσουν αυτόματα τα περισσότερα από αυτά.

 

 


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ EMAIL

Το επιχειρησιακό email είναι απλώς το email που χρησιμοποιείτε ειδικά για την επιχείρησή σας. Συνήθως, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της επιχείρησής σας περιλαμβάνει το όνομα της επιχείρησής σας, όπως το “[email protected]” και οι συνάδελφοί σας θα έχουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν διαμορφωθεί με τον ίδιο τρόπο. Αυτός ο επαγγελματικός τρόπος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για επιχειρήσεις θα χρησιμεύσει επίσης ως μορφή διαφήμισης καθώς το όνομα της επιχείρησής σας θα είναι ορατό με κάθε επικοινωνία.

Κάθε φορά που στέλνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο παραλήπτης θα του υπενθυμίσουμε ποιοι είστε , η οποία είναι μεγάλη διαφήμιση ​​για μια μικρή επιχείρηση που προσπαθεί να χτίσει τη φήμη του σήματος. Το λογισμικό επιχειρησιακού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να ενισχύσει σημαντικά μια μεγάλη ή μια μικρή επιχείρηση, προσφέροντάς σας επιπλέον λειτουργικότητα στην επιχείρησής σας.


Ηλεκτρονική καμπάνια - NewsLetter

Ένα συντονισμένο σύνολο μεμονωμένων μηνυμάτων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (News Letter) που παρέχονται σε συγκεκριμένο διαστήματα και με γενικό στόχο. Μια καμπάνια επιτρέπει σε κάθε νέο μήνυμα να βασίζεται σε προηγούμενα στατιστικά για αύξηση επιτυχίας.

Μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα συντονισμένο σύνολο μηνυμάτων μάρκετινγκ News Letter που παραδίδονται κατά διαστήματα και έχουν σχεδιαστεί για να κλιμακώσουν  πειστικά επιχειρήματα για την αγορά, την εγγραφή, τη λήψη κλπ. Το περιεχόμενο και ο σχεδιασμός θα πρέπει να δημιουργούνται έτσι ώστε κάθε μήνυμα να βασίζεται στο προηγούμενο, προσφέροντας σχετικό νέο περιεχόμενο , μέσα μαζικής ενημέρωσης και συνδέσμους, χωρίς να χάνεται η εστίαση στην “πρόσκληση για δράση”. Το News Letter απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, η απόδοση της επένδυσης (Return On Investment-ROI) είναι συχνά μεγαλύτερη επειδή παρέχει τις πολλαπλές επαφές που απαιτούνται για την προώθηση.


Email spam

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (e-mail spam) , είναι ένας τύπος ηλεκτρονικού ανεπιθύμητου μηνύματος.

Πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου spam έχουν εμπορικό χαρακτήρα, αλλά μπορεί επίσης να περιέχει συγκεκαλυμμένη σύνδεση που φαίνεται να είναι για την οικεία ιστοσελίδα, αλλά στην πραγματικότητα οδηγούν σε phishing ιστοσελίδες ή ιστοσελίδες που φιλοξενούν κακόβουλο λογισμικό . Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μπορεί επίσης να περιλαμβάνει κακόβουλα προγράμματα όπως δέσμες ενεργειών ή άλλα συνημμένα εκτελέσιμα αρχεία ( trojans ). Το Spam ονομάζεται μετά από το σκίτσο του Monty Python στο οποίο το Spam είναι πανταχού παρόν, αναπόφευκτο και επαναλαμβανόμενο.

Τα ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αυξάνονται σταθερά από τις αρχές της δεκαετίας του 1990.

Το νομικό καθεστώς του spam ποικίλει από τη μια δικαιοδοσία στην άλλη. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το spam κοινοποιήθηκε ως νόμιμο από τον νόμο CAN-SPAM του 2003, υπό την προϋπόθεση ότι το μήνυμα τηρεί τους κανόνες που ορίζει ο νόμος και η FTC . Οι πάροχοι υπηρεσιών ISP προσπάθησαν να ανακτήσουν το κόστος των ανεπιθύμητων μηνυμάτων μέσω αγωγών εναντίον των spammers, μολονότι έχουν αποτύχει κατά κύριο λόγο στην είσπραξη αποζημιώσεων παρά τη νίκη στο δικαστήριο.

Οι spammers συλλέγουν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από ιστότοπους, λίστες πελατών, ομάδες συζήτησης και ιούς που συλλέγουν τα βιβλία διευθύνσεων των χρηστών. Αυτές οι συλλεγμένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πωλούνται μερικές φορές και σε άλλους χρήστες spammer. Το ποσοστό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ήταν περίπου το 90% των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στάλθηκαν, στο τέλος του 2014.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
Share
Tagged in